Så, välkommen
till min fiskeblogg. Här kommer jag förhoppningsvis att visa fångster, platser som besökts, med både bilder/video och kommentarer.
I rapporterna så redovisas fisket hur det gått, vad som är på "G". Å inte bara trollingen kommer att nämnas, utan lite annat "tjafs" kommer att slinka med, det också.

Om mig

Mitt foto
Dalarna, Sweden
Obotlig fiskeentusiast från Masriket med ganska blygsamma fångster "so far". Men det ska det ändras på framöver, hade jag tänkt. I högra bildraden är mina pers i bild, plus några båtrekord!!!

Båtn

Båtn
Båtn ä en Ryds Big Fish 610 mä en 90 hk Johnsson 4-takt

Dagbok/Fångstrapporter/Annat tjafs

söndag 20 december 2009

Isccch habe getröttnat!!!!!!!!!!!!

Nu är båtn inställd i malpösn, snyft! Tragiskt, för ja trodde dä skulle bli en sväng tä i år, men det sket sä. Men mä dä hä vädrä, va fan gör man? Så nu få ja se fram emot takdröppä och islossning 2010.
Nu får man iställä börja planering för våren, och ja ska ner till Simris i april/maj, sen sen bli dä Öja/Landsort, och efter dä Singö. Satan, jag ser redan fram emot dä!!
Nu gällä dä underhåll av grejerna, dom ska va på topp när dä brännä tä, i vår igen.
Men, först ska Tomten hälsa på, och man får väl hoppas att han har många vobbler i säcken!!!!

Inga kommentarer: