Så, välkommen
till min fiskeblogg. Här kommer jag förhoppningsvis att visa fångster, platser som besökts, med både bilder/video och kommentarer.
I rapporterna så redovisas fisket hur det gått, vad som är på "G". Å inte bara trollingen kommer att nämnas, utan lite annat "tjafs" kommer att slinka med, det också.

Om mig

Mitt foto
Dalarna, Sweden
Obotlig fiskeentusiast från Masriket med ganska blygsamma fångster "so far". Men det ska det ändras på framöver, hade jag tänkt. I högra bildraden är mina pers i bild, plus några båtrekord!!!

Båtn

Båtn
Båtn ä en Ryds Big Fish 610 mä en 90 hk Johnsson 4-takt

Dagbok/Fångstrapporter/Annat tjafs

onsdag 11 oktober 2017

Baggerud, here we come!!!!
Nu ärä bokat å på "G" nästa fredag-måndag!! Äntligen bli dä premiärfiske på Vänern 2017, å för första gången bli "hemmabasen" Baggerud, spännande!? Så nu hoppas vi, å ber på bara knän för att vädergudarna håller f-n på sig, å bjuder på kanonväder.
Totalt är vi ett sött litet gäng på 3 båtar, å som ska samsas i en storstuga!? Dä finns därmed goda  förutsättningar för oerhört glada kvällar, å således lite sena mornar!!! Huva.  ; )
Rapport kommer om fisket, om vi kommer ihåg nåt!? ; )  ; )








Inga kommentarer: