Så, välkommen
till min fiskeblogg. Här kommer jag förhoppningsvis att visa fångster, platser som besökts, med både bilder/video och kommentarer.
I rapporterna så redovisas fisket hur det gått, vad som är på "G". Å inte bara trollingen kommer att nämnas, utan lite annat "tjafs" kommer att slinka med, det också.

Om mig

Mitt foto
Dalarna, Sweden
Obotlig fiskeentusiast från Masriket med ganska blygsamma fångster "so far". Men det ska det ändras på framöver, hade jag tänkt. I högra bildraden är mina pers i bild, plus några båtrekord!!!

Båtn

Båtn
Båtn ä en Ryds Big Fish 610 mä en 90 hk Johnsson 4-takt

Dagbok/Fångstrapporter/Annat tjafs

tisdag 12 januari 2010

Jö egen vobblä!?

Ja hitta en video på "jotub" mäen snubbe som jutä egna vobblä. Se ut å va "lätt som en plätt! Å han se ju intä ut å va så tinnäskadad ut hällä, så plastn kan ju intä va så farlig å hålla på mä, tror ja? Män dä ska kollas upp först. Ha åckså hitta ett par riktigt bra ställän på "nätä" där man kan köpa plast, av alla de sortä. Dom borde väl veta va man skä använda? Nu bli dä resööörsch!! Åtäkommä hu dä går, längä fram!

Inga kommentarer: