Så, välkommen
till min fiskeblogg. Här kommer jag förhoppningsvis att visa fångster, platser som besökts, med både bilder/video och kommentarer.
I rapporterna så redovisas fisket hur det gått, vad som är på "G". Å inte bara trollingen kommer att nämnas, utan lite annat "tjafs" kommer att slinka med, det också.

Om mig

Mitt foto
Dalarna, Sweden
Obotlig fiskeentusiast från Masriket med ganska blygsamma fångster "so far". Men det ska det ändras på framöver, hade jag tänkt. I högra bildraden är mina pers i bild, plus några båtrekord!!!

Båtn

Båtn
Båtn ä en Ryds Big Fish 610 mä en 90 hk Johnsson 4-takt

Dagbok/Fångstrapporter/Annat tjafs

tisdag 30 mars 2010

Dä hä dugä inte LIF !!!!!!!!!!!!!!!!!


Förlust mot Rögle ida, va det "spiken"......??!!!
Bli dä å harva i "gärsgårdserien" igen, säsongen 2010??!! Snälla, snälla, snälla, köp inga mer trötta spelare, en gång till!! Se elitseriesatsningen på lite längre sikt! Satsa på unga - framtidens killar iställä, värva inga trötta - mätta - långsamma - jag har varit bra förut - påvägutöverspelare, dä hållä inte. Eftä 5 år av den taktiken som inte funkat, och dä kommer inte att funka nästa 5 år heller. Hur många av våra duktiga LIF-juniorer spelar i andra elitserielag idag, å som fick "nöta bänk" å inte fick spela, för vi värvade spelare som man inte ens kan stava till??? Går dä å köpa hjärta/inställning??? Fundera på nåt nytt, bygget måste börja från grunden, annars blir resultatet osäkert å svajigt. Jag gillä Leksand, och kommer å göra dä framåt också, men för Guds skull, gö nå ana. Nu börjä man tvivla lite smått, tyvärr. Om dä inte bli nån ändring, så får vi fortsätta spela mot lag/orter som man måste ha GPS för å hitta till. Vart är vi på väg??? Ja ä intä bitter - bara lessen!!!!!!!!

Inga kommentarer: