Så, välkommen
till min fiskeblogg. Här kommer jag förhoppningsvis att visa fångster, platser som besökts, med både bilder/video och kommentarer.
I rapporterna så redovisas fisket hur det gått, vad som är på "G". Å inte bara trollingen kommer att nämnas, utan lite annat "tjafs" kommer att slinka med, det också.

Om mig

Mitt foto
Dalarna, Sweden
Obotlig fiskeentusiast från Masriket med ganska blygsamma fångster "so far". Men det ska det ändras på framöver, hade jag tänkt. I högra bildraden är mina pers i bild, plus några båtrekord!!!

Båtn

Båtn
Båtn ä en Ryds Big Fish 610 mä en 90 hk Johnsson 4-takt

Dagbok/Fångstrapporter/Annat tjafs

lördag 17 mars 2012

8 1/2 timme kvar

Ikväll ä man på plats. Leksand hemma mot Timrå. Wow!!!!!!!!!!!!!
Såg också matchen mot Örebro på ViaPlay. Så j..a skönt mä en vinst i första matchen, å borta mot Örebro, gjorde inte saken sämre.
Frånsett halva första perioden så har jag aldrig sett ett så fokuserat, superstrukturerat Leksand. Vilket försvarsspel, vilken kontroll i sista perioden. Imponerande. Hoppas det håller i sig ikväll. Vi behöver ett starkt samlat försvar, särskilt i år då jag tror att det kommer att bli en superjämn kvalserie.
Jag tror på vinst ikväll 4-3, känns positivt redan nu!!!!!

Inga kommentarer: